Nu är det nära…

Nu är det mindre än två dygn innan HBK springer in på Råsunda i den Allsvenska premiären.

En match som det är tänkt att jag ska se live...


Men eftersom att jag inte har någon möjlighet att skriva något inlägg innan jag kommer hem på tisdag så kommer det inte att bli något vidare matchreferat, man är ju nästan redan inriktad på hemmapremiären på långfredag då. Sedan har ni säkert läst matchreferat någon annanstans. Men däremot kanske det kommer lite annat smått och gott från match som kanske inte har helt och göra med själva spelet.


Eftersom vi åker hyfsat tidigt till Stockholm imorgon så kommer segraren i mitt tips släppas ganska tidigt. Kommer nog även släppa min egen startelva inför matchen på söndag. Får se om jag och Janne tänker på samma sätt, eller om han är helt ute och cyklar :-D. Nä skämt å sido så känns det flesta platserna rätt klara, men det finns någon som det är lite konkurrens om.


Nu är det verkligen nära, och det som man i princip har väntat på sedan sista matchen mot Kalmar förra året är äntligen här. Den allsvenska premiären. GOTT!!!

Se till att gräset ligger med "grôna sidan opp"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0