Bahne till Le Mans?

Enligt Aftonbladet ska Magnus Bahne vara klar eller vara på väg till franska Le Mans. Men vad jag har sett har det inte funnits några egentlig artikel om detta, i alla fall inte i Sverige. Sedan har jag också hört att det ska ha sitt ursprung på Wikipedia, en sida där vem som helst kan skriva vad som helst i princip. Så jag skulle inte ta detta allt för allvarligt, utan väntar till att det kommer något definitivt.

 

Sedan skrev jag nog aldrig om hans besök i Norrköping. Vad tog allt om att Bahne ville ha en större utmaning vägen. Jag menar att gå från ett allsvenskt lag till ett superettanlag som precis klarade sig kvar i Superettan som ett riktigt steg neråt. Han sa att det var en klubb med framtidsvisioner. Får säga att man måste få koll på dagsläget först, och sedan börja satsa mot framtiden och något större.

Se till att gräset ligger med "grôna sidan opp"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0