Min egen kalender

Idag är det 1 december och det innebär att julen börjar närma sig. Och under perioden fram till jul så vimlar det ju av adventskalendrar på här och där, alltifrån TV-kalender till chokladkalender, så där för tänkte inte jag vara sämre och ha min egen kalender här inne, där det kommer att bli en lucka varje dag.

 

Sedan var det frågan om vad jag skulle fylla dessa luckor med, och där fick jag en idé av en kompis (tack ska du ha) om hur rockfestivalen Wacken varje dag i ger en ledtråd till ett band som ska släppas till festivalen nästa år dagen efter. Så jag tänkte ge lite ledtrådar på tre poängnivåer om en HBK-spelare, en spelare om dagen fram till jul som ni som läser för att gissa vem det är. Sedan ger jag det rätta svaret dagen efter tillsammans med ledtrådarna till nästa spelare.

 

Det kommer till absolut största delen vara spelare som spelade för HBK 2009, men kommer nog även att komma några gamla HBK-hjälte ett par, tre gånger under kalenderns gång. Kan också hända att det blir något annat dagarna innan jul, vi får se.

 

Så jag hoppas det är något som någon kan tycka kan vara lite skoj i alla fall. Första spelaren kommer om en liten stund.

Se till att gräset ligger med "grôna sidan opp"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0