Janne nöjd med Miller

För bara några timmar sen stack jag ut hakan och sa att jag hellre ser Christian Jädler än provspelande Ryan Miller. Nu säger Janne Andersson i en artikel på FotbollDirekt.se att han anser att Miller har uppfyllt HBKs krav, men att de väntar med att bestämmas sig om honom till början av nästa vecka.


De man kan säga är att det finns ett konkret intresse för Miller hos HBK, medans ryktet om Jädler inte har blivit bekräftat från något håll och på så vis kanske bara är ett rykte. Men min magkänsla säger trots allt Jädler, även om det är lite svårt att göra någon riktig bedömning när jag aldrig har sett Miller och väldigt lite av Jädler. Känns alltid säkrare med inhemska nyförvärv. Man får bara hoppas HBK tar det bästa beslutet.


Vill också kommentera att nye Emil Salomonsson i en lista på FotbollDirekt.se anses vara en talangförvärvet i allsvenskan som man inför kommande säsong tror mest på. Det tycker jag låter väldigt spännande och de känns verkligen som HBK har många spännande offensiva spelare. Förhoppningsvis hjälper dessa spelare Klubben att få en bra placering i allsvenskan i år.

Se till att gräset ligger med "grôna sidan opp"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0