Intressanta artiklar

I en artikel på fotbolldirekt.se så bekräftar Janne att det är någon etablerad back han vill ha, vilket som sagt är bra. Däremot säger han att han inte ska skaffa någon ny offensiv spelare utan ska satsa på dem de har, vilket jag är lite mer skeptisk till. På mittfältet tycker jag att det är helt ok, men som jag har sagt skulle kanske anfallare bakom Anselmo och Emir vara intressant.

Tänkte bara också snabbt skriva att Expressens Mathias Lühr har rankat de bästa målvakterna i allsvenskan. Enligt Lühr så om Magnus Bahne bara sig frisk som är han allsvenskans bästa målvakt - med marginal. Väldigt roligt för Bahne, får hoppas att Lühr har rätt.

Se till att gräset ligger med "grôna sidan opp"!

Kommentarer
Postat av: Kungen

Hej på dig Carlsson! Nu får du börja kommentera min blogg med :P Men ett tips när du har att du läst något av någon så ta gärna med en länk dit.....Keep Up The Good Work

2009-01-12 @ 21:04:09
URL: http://lifeandcrimes.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0