Islänning på väg till HBK?

Det verkar som om HBK har en isländsk mittfältare på provträning. Vad jag vet så har man inte gått ut med detta någonstans än, men en Jonas Gudni Saevarsson ska enligt HBKs hemsida ha spelat från start i B‑lagsmatchen mot Landskrona idag som defensiv mittfältare, och gjort det bra.


Tyvärr så har jag inte hittat så mycket fakta om honom. Men det jag har fått fram är att han är en 25-årig isländsk mittfältare som för närvarande spelar i KR Reykjavik hemma i Island. Han ska även ha spelat en träningslandskamp för Island i början av förra året. Så mycket mer hittar jag inte.


Känns som om det skulle vara bra att ha någon i tanken om Ante skulle försvinna, för det funkar inte med bara Sparv och Seb på det defensiva mittfältare. Men man får väl se vad som händer, men det är kul att det är lite rykten i alla fall. 


Se till att gräset ligger med "grôna sidan opp"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0