Mitt allsvenska tips

Nu börjar Allsvenskan verkligen närmar sig, bara cirka två och en halv vecka kvar. Därför kommer jag imorgon att börja presentera mitt egna tips på hur Allsvenskan slutar i år. Jag kommer att gå nerifrån och upp. Jag kommer att försöka presentera ett lag om dagen, men i vilket fall som helst så ska mitt tips på segrare att presenteras lördagen den 4 maj, dagen på Allsvenskan börjar. Antagligen kommer segraren presenteras kanske tidigt den dagen, eftersom jag ska åka till Stockholm på förmiddagen där, bl a för att se den allsvenska premiären AIK-HBK på Råsunda!!!


I varje presentation kommer jag bl a försöka gissa vilka som blir olika Årets... (t ex Årets flopp) i varje lag och jag kommer även att försöka ta ut en startelva i varje lag. Vill direkt säga att detta är bara ett försök till startelva, som kan vara ljusår fel. Så ta startelvorna med en stor nypa salt, men tycker det är kul att försöka i alla fall. Förhoppningsvis kommer det även att finnas annat smått och gott av intresse.


Som sagt, imorgon börjar jag alltså med jumboplatsen. Förhoppningsvis kommer ni att följa tipset med spänning, det skulle i alla fall jag ha gjort ;-D

Se till att gräset ligger med "grôna sidan opp"!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0