Nedräkning till Allsvenskan: Intro

Nu börjar Allsvenskan, tro det eller ej, närma sig. Med bara två och en halv vecka börjar jag nu en nedräkning mot premiären.

 

Framförallt så kommer jag då att presentera hur jag tror Allsvenskan slutar. Jag kommer imorgon att börja med vilket lag jag som jumbo, och sedan ta mig uppåt, ett lag per dag, fram till att min allsvenska mästare presenteras fredagen den 12 mars, dagen innan Allsvenskan ska börja. Men som sagt det börjar jag med det imorgon. Idag kommer jag istället att presentera det tre lag som jag tror kommer att placera sig bäst i Superettan, och alltså går rakt upp i Allsvenskan eller får försöka kvala sig dit. Det kommer om en liten stund.

 

Sedan får se om det även kommer att finnas andra delar under resan fram till premiären, men tänker inte lova allt för mycket just nu. Kommer säkert att bli någon annat inlägg i serien, men tippning kommer att ta en del tid för mig.

 

I vilket fall så börjar vi alltså med de tre bästa i Superettan inom de närmaste timmarna.

Se till att gräset ligger med "grôna sidan opp"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0